קבוצת אורד השיקה את חברת הבת החדשה EVCharage לטעינת כלי רכב חשמליים בועידת אנרגיה וכלכלה


בחודש האחרון חתמה EVCharge חוזה להתקנת תשתית עמדות טעינה במלטה עבור חברת GoTo Malta בהיקף של כ- 450 נקודות טעינה שונות, וכן התקשרה עם חברת CAR2GO הישראלית להקמת ואחזקת 21 עמדות טעינה לרכבים חשמליים בנתניה.

בתמונה מימין לשמאל: ח”כ איתן ברושי, יוסי גופר סמנכ”ל אורד, שר האנרגיה והתשתיות יובל שטייניץ. קרדיט תמונה: אורד.

קבוצת אורד השיקה השבוע את חברת הבת EVCharge העוסקת בפריסת תשתיות לטעינת כלי רכב חשמליים, בועידת אנרגיה וכלכלה שנערכה במרכז הקונגרסים אווניו. בועידה השתתף גם שר האנרגיה והתשתיות, ח”כ ד”ר שטייניץ שחזר על התחייבותו לעצור את זיהום האויר עד שנת 2030 וציין במיוחד את כלי הרכב: “בלי דיזל, בלי בנזין ובלי דלקים מזהמים. משק אנרגיה מודרני מתפתח תורם לכלכלה, לצמיחה”.

היו”ר המשותף לשדולה לאנרגיה ירוקה בכנסת, ח”כ איתן ברושי, דיבר על האתגרים בחיבור האנרגיה המתחדשת לרשת החשמל: “החסם הגדול והמשמעותי הוא מגבלות רמ”י (רשות מקרקעי ישראל). היא מתנהלת בצורה לא הגיונית. קבעה מחירים לא הגיונים על שדות סולארים”. עוד אמר ברושי כי רמ”י “הוסיפה חטא על פשע והגדירה 250 דונם בלבד לשדה סולארי. לא ניתן לקדם שום פרוייקט על 250 דונם.”

קבוצת אורד פועלת התחום האנרגיות המתחדשות מזה מספר לשנים, מאז רכשה את חברת הבת סולארפאוור בשנת 2016. סמנכ”ל אורד יוסי גופר: “המגמה הבינ”ל היא להפסיק באופן הדרגתי את השימוש במנועי בעירה פנימית. המפתח להצלחת המעבר הוא פריסה יעילה של עמדות ההטענה בבתים הפרטיים, בחניוני מקומות העבודה וכמובן בתחנות טעינה כדוגמת תחנות הדלק.”

בחודש האחרון חתמה EVCharge חוזה להתקנת תשתית עמדות טעינה במלטה עבור חברת GoTo Malta בהיקף של כ- 450 נקודות טעינה שונות, וכן התקשרה עם חברת CAR2GO הישראלית להקמת ואחזקת 21 עמדות טעינה לרכבים חשמליים בנתניה.

תגובות
מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy